عضو شورای اسلامی شهر شیراز از شهردار شیراز خواست تا در باقی مانده این ماه و اعیادی که باقی مانده، اتفاق خاصی برای بزرگداشت این اعیاد در شیراز رقم خورد و فضای شهر به سمت جشن و سرور رود.
کد خبر: ۱۰۹۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸ 27 February 2023

تابناک فارس به نقل از ایکنا: علی ترابی، عضو شورای اسلامی شهر شیراز در نطق پیش از دستور جلسه علنی این شورا ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه گفت: ماه شعبان، ماه اعیاد اهل بیت و جشن و سرور است، ولی امسال ما شاهد حرکت خاصی از شهرداری در سطح شهر نیستیم.

وی با بیان اینکه ماه شعبان، ماه خاص شیعیان است که نیاز است چراغانی شود و فضای شهر تلطیف شود، افزود: در این ایام باید نماد جشن و شادی مردم شیعیان سومین حرم اهل بیت(ع) در شهر متبلور شود.

ترابی از شهردار شیراز خواست تا در باقی مانده این ماه و اعیادی که باقی مانده، اتفاق خاصی برای بزرگداشت این اعیاد در شیراز رقم خورد و فضای شهر به سمت جشن و سرور رود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز همچنین به موضوع تشکیل سازمان بازآفرینی فضاهای شهری اشاره کرد و افزود: تشکیل این سازمان مصوبه شورا بود لذا لازم است شهردار شیراز در اسرع وقت این اقدام را انجام دهد.

وی بر ضرورت تفکیک سازمان فضاهای سبز و سیما و منظر که جای خالی آن را در سطح شهر می‌بینیم، تأکید کرد و افزود: امیدواریم در نوروز اتفاق زیبایی در حوزه سیما و منظر بیفتد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار